КІНОПОКАЗ “ОБРАЗИ МІСТА. КИЇВ 60-Х” В ІЗОЛЯЦІЇ
18 листопада о 17:00 за підтримки Довженко-Центру під час закриття виставки “Гра в минуле” у Фонді ІЗОЛЯЦІЯ відбудеться спеціальний кінопоказ “Образи міста. Київ 60-х”.
До програми увійшли такі стрічки: “Камінний живопис” (Григорій Кохан, 1967), “Сліпий Дощ” (Віктор Гресь, 1969), “Київський етюд” (Едуард Тимлін, 1966), “Київські усмішки” (Рафаїл Нахманович, 1967), “Київські фрески” (Сергій Параджанов, 1966).
Однією з віх 1960-х років для Києва була зміна архітектурного обличчя міста. 1960 року у Києві запрацювало метро і відкрився Палац спорту, виникли архітектурні об’єкти в дусі неомодернізму – Палац піонерів (1968), “Літаюча тарілка” на Либідській (1971). Суттєво змінилося повсякденне життя киян. Трансформації образу та повсякдення міста зафіксував тогочасний кінематограф.
Документальна стрічка Григорія Кохана “Камінний живопис” (1967) розповідає про давню традицію мистецтва мозаїки в архітектурному оформлені міст.
Ігровий дебютний фільм Віктора Греся “Сліпий дощ” (1969) – зображує побутовий Київ шістдесятих – місто свіжих новобудов: нових ігрових майданчиків та щойно відкритих перукарень; місто першого кохання.
На противагу цьому весняному фільму – головним героєм документальної замальовки Едуарда Тимліна “Київський етюд” (1969) є осіннє місто. Схоплені на льоту барви Києва, підкреслені джазовими акцентами композитора Володимира Губи, роблять цей фільм одним з найбільш точних ілюстрацій настроїв міста 1960-х.
У комедійному телефільмі про столицю України 1960-х – “Київські усмішки” (1967) побачимо місто з іронічного погляду відомого дуету телевізійного дуету Штепселя і Тарапуньки.
Зовсім інакше “звучить” місто у незавершеному авангардному фільмі Сергія Параджанова “Київські фрески”, імпресіоністському колажі, “пронизаному ідеєю пацифізму”, від якого залишилися лише 15-хвилинні проби.
Подія пройде на другому поверсі креативної спільноти IZONE за адресою вулиця Набережно-Лугова 8.
Вхід вільний
Facebook-подія: https://www.facebook.com/events/1490800847894136/