“УКРАЇНСЬКИЙ РЕВОЛЮЦІЙНИЙ КІНОАВАНГАРД” НА КИЇВСЬКІЙ БІЄНАЛЕ 2017
З 26 жовтня по 23 листопада під час цьогорічної Київської бієнале відбудеться серія ретроспективних кінопоказів “Український революційний кіноавангард”.
До програми увійшли надані Довженко-Центром знакові картини Олександра Довженка, Івана Кавалерідзе, Михаїла Кауфмана, Дзиґи Вертова та Миколи Шпиковськго, створені наприкінці 20-х років.
“Історії радянського кіно зазвичай ігнорують радянські республіки й створюють монолітний та монотеїстичний образ радянської поетики та політики. З цієї точки зору, ВУФКУ (Всеукраїнське фотокіноуправління) дає чудову можливість повернути українську культуру 1920-х років у широкий міжнародний контекст. Фільми ВУФКУ, серед яких “Арсенал2 (1929) Олександра Довженка, “Навесні2 (1929) Михаїла Кауфмана, “Одинадцятий2 (1927) Дзиґи Вертова, “Шкурник” (1928) Миколи Шпиковського і “Перекоп” (1929) Івана Кавалерідзе, не лише стали одними з найкращих і міжнародно визнаних авангардних фільмів, а й своєрідно зобразили революційний момент 1920-х років”, – коментують організатори.
Розклад показів:
26 жовтня, четвер,
19:00
“Арсенал” (1928)
Реж: Олександр Довженко
2 листопада, четвер,
19:00
“Навесні” (1929)
Реж: Михаїл Кауфман
9 листопада, четвер,
19:00
“Одинадцятий” (1928)
Реж: Дзиґа Вертов
16 листопада, четвер,
19:00
“Шкурник” (1928)
Реж: Микола Шпиковський
23 листопада, четвер,
19:00
“Перекоп” (1930)
Реж: Іван Кавалерідзе
Локація: Інститут наукової, технічної та економічної інформації (“Тарілка”, вул. Антоновича, 180, м. «Либідська»)
Київський Інтернаціонал – Київська бієнале 2017 націлена на дослідження та віднайдення емансипативного потенціалу в ідеї політичного Інтернаціоналу, що виникла в Європі. Сьогодні, в часи структурної кризи глобальних інституцій, коли підтримка транснаціонального статус кво конструюється на порушенні кордонів, периферійних війнах та виникненні нових стін і конфліктів, ідея єдності та міжнародної солідарності стає ключовою для майбутнього виживання Європи.