ДНІ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО УКРАЇНСЬКОГО КІНО В ІЗРАЇЛІ
З 26 по 28 листопада Docudays UA спільно з кінопроектом MUSEON організовують покази українських документальних фільмів у Тель-Авіві (Ізраїль).
Відкриває фестиваль найкращої української документалістики відреставрована версія фільму Дзиґи Вертова – “Одинадцятий” (1928), музичний супровід до якого було створено сучасним українським композитором Антоном Байбаковим в рамках проекту “Коло Дзиґи”. Реставрацію фільму здійснено Національним центром Олександра Довженка.
Ознайомитися з програмою та переглянути розклад показів можна за посиланням.
Подія у Facebook: https://www.facebook.com/events/1640665206199255/
“Одинадцятий” (ВУФКУ, 65 хв.) – знятий Дзигою Вертовим монтажний фільм, що містить кадри радянської кінохроніки 1920-х років та розповідає про будівництво соціалізму в Українській РСР. Це – перший фільм, знятий автором в Україні. Одинадцятий рік радянської влади – період індустріалізації, зведення Дніпровської ГЕС та інших промислових гігантів. Оператором фільму виступив відомий майстер – Михаїл Кауфман.
“КОЛО ДЗИҐИ” – один з найвідоміших проектів Національного Центру Олександра Довженка, найбільшого державного архіву в Україні, мета якого – актуалізувати і ввести в сучасний культурний контекст кращі авангардні фільми 1920-30-х років, зняті на українських кіностудіях.
У рамках проекту “КОЛО ДЗИҐИ” відреставровані німі кіношедеври демонструються в сучасному музичному супроводі – до їх озвучення залучаються відомі українські та іноземні ді-джеї, групи, які працюють у сфері World-music, електронної музики, експериментальні та джазові виконавці. Саундтреки до фільмів циклу створювали: група ДАХА БРАХА, Zapaska, 2Sleepy, Portmone, DJ Derbastler, FKP Trio, FUTUREthno, Гай Бартелл, Юрій Кузнєцов, Антон Байбаков, Юрій Михальчук, Арсеній Трохим, Енвер Ізмайлов, Мартін Пукалюк та ін. Покази проекту “КОЛО ДЗИҐИ” неодноразово ставали хед-лайнерами фестивалів, ключовими подіями в рамках багатьох культурних заходів.
Цикл “КОЛО ДЗИҐИ” дає можливість по-новому подивитися на авангардні українські фільми, при цьому продовжує їхнє життя в сучасній відреставрованої формі.